آنچه در مورد سابقه ما باید بدانید

درباره ما

رویکرد آینده ما

بیایید بیشتر بدانیم

شرکت پدیده ماندگار کیمیا در سال 1392 با راه اندازی سازمان خدمات پس از فروش PMK سرویس در زمینه ارائه خدمات گارانتی و وارانتی محصولات تولیدی اقدام نموده و با راه اندازی سیستم هپی کال و همراه شدن با مشتریان به صورت تمام وقت توانسته رضایت مصرف کنندگان عزیز را کسب نموده و همچنین با همکاری بیش از 500 مرکز خدمات پس از فروش در اقصی نقاط میهن اسلامی موجبات اشتغال زایی را نیز فراهم نماید.

01

برخورد حرفه ای

PMK سرویس با نمایندگان خدمات پس ازفروش در ارتباط دائمی می باشد و نوع و نحوه ی رفتار ایشان را با مصرف کنندگان رصد می نماید و با توجه به رفتار آنها در فرصتهای مناسب و مناسبتهای مختلف اقدام به تشویق و قدردانی از آنها می نماید، و زمانی که مصرف کننده اعلام نارضایتی نماید بررسی ها به عمل می آید وحتما با نماینده فوق برخورد و در صورت تکرار سلب نمایندگی میگردد.

02

آموزش نیرو

آموزش کادر خدمات پس از فروش سالانه در چند نوبت و به روشهای نوین انجام می گردد که شامل ویدئو کنفرانس و ارسال فیلم های آموزشی تهیه شده از واحد R&D و همچنین برگزاری سمینارهای سالانه ی استانی و شهر به شهر می باشد که در این همایش های فنی ،گروه فنی مهندسی ، کنترل کیفیت ،  مدیریت خدمات و چند نفر از تکنسین های باسابقه ی خدماتی حضور دارند.

03

گسترش خدمات

با توجه به افزایش ظرفیت تولیدی شرکت و همچنین ارائه محصولات جدید  PMKسرویس به خود واجب دانسته که با اخذ قراردادهای متعدد و شناسایی افراد جویای کار و با سابقه خدمات پس از فروش و عقد قرارداد با سازمان فنی و حرفه ای کشور ارتباط خوبی بین نمایندگان خدمات پس از فروش داشته باشد و روز به روز به تعداد نمایندگان افزوده می گردد تا با ارائه بهترین و کاملترین خدمت به مصرف کنندگان عزیز جلب رضایت مشتری حاصل گردد.

خدمات ما ، ضامن آسایش پس از خرید شما است

پدیده ماندگار کیمیا

مرور گذشته فعالیت های ما

از سال 1380

سازمان PMK سرویس فعالیتهای خدمات پس از فروش را از ارائه خدمات به انواع لوازم خانگی شامل جاروبرقی ، آبگرمکن برقی وگازی و همچنین محصولات برودتی را انجام می داده و با تولید حرفه ای محصولات شوینده اکنون تمام تمرکز و تحقیقات خویش را در این کالاها انجام می دهد.

تعهد ما، کلید موفقیت ماست

ارائه خدمات بهتر

PMK-Ads-vertival

خواسته مشتریان را بهتر بشناسیم

به توجه بررسی های به عمل آمده و تحقیقات در طول زمان توسط سازمانهای موفق و کارآمد مسلما” همه شرکتهای تولیدی و خدماتی باید براین اصل واقف و متعهد باشند که همیشه حق با مشتری است و یک مشتری ناراضی می تواند به یازده نفر تبلیغ منفی کند لذا همه تلاش براین است که مشتری وقتی کالایی را ابتیاع می نماید از لحظه خرید تا نصب ، گارانتی و وارانتی در کنار وی می باشیم تا آب در دل مصرف کننده تکان نخورد.

خودمان را با آنها وفق دهیم

PMK سرویس و همه عوامل مبنی براین باور هستند که تمایلات و نحوه ی خواسته های مصرف کنندگان با توجه به پیشرفتهای تکنولوژی و علوم جدید هر لحظه در حال تغییر و به روز رسانی می باشد و به عنوان مثال این سازمان در برنامه کوتاه مدت خود مصمم است که سیستم عیب یابی هوشمند (Smart) در تمامی محصولات تولیدی خود نصب نموده تا درصورت بروز مشکل در محصول مشتری از طریق اتصال به اینترنت و با راهنمایی تکنسین های شرکت ایرادهای جزئی را رفع نماید تا در زمان و هزینه ها صرفه جویی گردد.

رضایت بیشتری کسب نماییم

با توجه به تحقیقات علمی و عملی سازمانهای بزرگ بین الملل بر این نتیجه رسیده اند که یک مشتری ناراضی میتواند یازده نفر را تبلیغ منفی کرده و یک مشتری راضی می تواند فقط سه نفر را تبلیغ مثبت نماید پس به خود واجب می دانیم که به هیچ عنوان حتی یک مشتری ناراضی نداشته باشیم و تمام سعی و مساعی خویش را در جهت اخذ رضایت مداری مشتریان شرکت خواهیم کرد.
شناخت مشتریان
97%
فراهم نمودن خواسته ها
92%
رضایت مشتریان
98%