آنچه در مورد سابقه ما باید بدانید
درباره ما
رویکرد آینده ما
بیایید بیشتر بدانیم
شرکت پدیده ماندگار کیمیا در سال 1392 با راه اندازی سازمان خدمات پس از فروش PMK سرویس در زمینه ارائه خدمات گارانتی و وارانتی محصولات تولیدی اقدام نموده و با راه اندازی سیستم هپی کال و همراه شدن با مشتریان به صورت تمام وقت توانسته رضایت مصرف کنندگان عزیز را کسب نموده و همچنین با همکاری بیش از 500 مرکز خدمات پس از فروش در اقصی نقاط میهن اسلامی موجبات اشتغال زایی را نیز فراهم نماید.
01
برخورد حرفه ای
PMK سرویس با نمایندگان خدمات پس ازفروش در ارتباط دائمی می باشد و نوع و نحوه ی رفتار ایشان را با مصرف کنندگان رصد می نماید و با توجه به رفتار آنها در فرصتهای مناسب و مناسبتهای مختلف اقدام به تشویق و قدردانی از آنها می نماید، و زمانی که مصرف کننده اعلام نارضایتی نماید بررسی ها به عمل می آید وحتما با نماینده فوق برخورد و در صورت تکرار سلب نمایندگی میگردد.
02
آموزش نیرو
آموزش کادر خدمات پس از فروش سالانه در چند نوبت و به روشهای نوین انجام می گردد که شامل ویدئو کنفرانس و ارسال فیلم های آموزشی تهیه شده از واحد R&D و همچنین برگزاری سمینارهای سالانه ی استانی و شهر به شهر می باشد که در این همایش های فنی ،گروه فنی مهندسی ، کنترل کیفیت ، مدیریت خدمات و چند نفر از تکنسین های باسابقه ی خدماتی حضور دارند.
03
گسترش خدمات
با توجه به افزایش ظرفیت تولیدی شرکت و همچنین ارائه محصولات جدید PMKسرویس به خود واجب دانسته که با اخذ قراردادهای متعدد و شناسایی افراد جویای کار و با سابقه خدمات پس از فروش و عقد قرارداد با سازمان فنی و حرفه ای کشور ارتباط خوبی بین نمایندگان خدمات پس از فروش داشته باشد و روز به روز به تعداد نمایندگان افزوده می گردد تا با ارائه بهترین و کاملترین خدمت به مصرف کنندگان عزیز جلب رضایت مشتری حاصل گردد.
خدمات ما ، ضامن آسایش پس از خرید شما است
پدیده ماندگار کیمیا
مرور گذشته فعالیت های ما
از سال 1380
سازمان PMK سرویس فعالیتهای خدمات پس از فروش را از ارائه خدمات به انواع لوازم خانگی شامل جاروبرقی ، آبگرمکن برقی وگازی و همچنین محصولات برودتی را انجام می داده و با تولید حرفه ای محصولات شوینده اکنون تمام تمرکز و تحقیقات خویش را در این کالاها انجام می دهد.